ALGEMENE VOORWAARDEN
Versie 01/01/2025
1. Definities
“Dienstverlener”: Vlot Verkocht is een handelsmerk van Lucanna BV, een vennootschap met maatschappelijke zetel Waregemseweg 113, 9790 Wortegem, en geregistreerd met nummer BE0449 704 470, bereikbaar via info@vlotverkocht.be
“Klant”: iedere natuurlijke persoon of rechtspersoon die gebruik maakt van de diensten van de Dienstverlener.
“Diensten”: alle diensten aangeboden door de Dienstverlener
“Algemene voorwaarden”: De oplijsting van onderstaande voorwaarden
“Overeenkomst”: Een samenhang van de Algemene voorwaarden en de offerte en/of andere schriftelijke overeenkomsten
“Derde Partij”: Complementaire diensten van een derde partij voor het uitvoeren van keuringen, fotografie, …
“Aanvangsdatum”: Het moment waarop de levering van de in de Overeenkomst vermelde Diensten start
“Renders”: virtuele voorstellingen
“Notaris”: het notariskantoor die de Klant kiest om zich bij te staan bij de verkoop
“Herroepingsformulier”: Modelformulier voor herroeping van goederen/levering van diensten
“Eigendom”: Het onroerend goed die de Klant wenst te verkopen
2. Toepassingsgebied en totstandkoming
2.1 Deze Algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke Dienst die de Dienstverlener aan zijn Klant levert.
2.2 Deze Algemene voorwaarden zijn steeds gehecht aan de contracten, offertes en facturen van de Dienstverlener en zijn steeds raadpleegbaar via de website www.vlotverkocht.be/algemene-voorwaarden . De Algemene voorwaarden samen met het contract, de offerte, de factuur van de Dienstverlener vormen samen de “Overeenkomst”.
2.3 Tenzij anders uitdrukkelijk op de offerte vermeld, blijft de offerte van de Dienstverlener één (1) maand geldig vanaf de datum van de offerte.
2.4 De Overeenkomst tussen de Dienstverlener en de Klant voor het verstrekken van de in de offerte vermelde Diensten komt tot stand op het ogenblik waarop de Klant de Algemene voorwaarden en de offerte of het contract aanvaardt door middel van ondertekening of tegen betaling van een voorschot (“Totstandkoming”).
2.5 Deze Algemene voorwaarden zijn steeds van toepassing op de relatie tussen de Klant en de Dienstverlener, ongeacht eventuele andersluidende bedingen en voorwaarden die worden gehanteerd door de Klant. Andere of tegengestelde voorwaarden van de Klant worden bijgevolg voor niet-geschreven gehouden, en het stilzwijgen van de Dienstverlener kan in geen geval als aanvaarding van andere bedingen of voorwaarden worden geïnterpreteerd. Aanvaarding van deze Algemene voorwaarden impliceert dat de Klant volledig verzaakt aan de toepassing van zijn eigen Algemene voorwaarden.
3. Diensten
3.1 De aan de Klant verstrekte diensten zijn diegene zoals uitdrukkelijk beschreven in de offerte (“Diensten”). Deze Diensten vormen een één en ondeelbaar geheel.
3.2 De Diensten van de Dienstverlener bestaan enkel uit administratieve- en marketingondersteuning aan Klanten die een onroerend goed wensen te verkopen. De Dienstverlener zal echter nooit bemiddelen/bepalende bijstand verlenen in de totstandkoming van een eventuele koop-verkoopovereenkomst tussen de Klant en een derde-(kandidaat)koper en komt dan ook in geen enkel geval tussen in de communicatie tussen de Klant en de derde-(kandidaat)koper. De Dienstverlener fungeert dus in geen geval als vastgoedmakelaar.
3.3 Via de Dienstverlener kan de Klant complementaire diensten bekomen van een Derde Partij zoals een keuringsinstantie, erkende energiedeskundigen voor EPC, asbestdeskundige voor opmaak asbest attest, … Op verzoek van de Klant zal de Dienstverlener vragen aan de Derde Partij om een vrijblijvend contractvoorstel te doen aan de Klant. Indien de Klant ingaat op een dergelijk voorstel, dan zal een afzonderlijke overeenkomst rechtstreeks tot stand komen tussen de Klant en de Derde Partij. De communicatie tussen de Klant en de Derde Partij verloopt eveneens rechtstreeks tussen partijen. De Dienstverlener is op geen enkele wijze partij bij deze overeenkomst en is bijgevolg niet aansprakelijk voor eventuele wanprestaties van de Derde Partij.
4. Prijs en bepaling
4.1 De door de Klant verschuldigde prijs voor de bij de Dienstverlener bestelde Diensten is de prijs zoals weergegeven in de offerte. De complementaire diensten van een Derde Partij zoals omschreven in artikel 3.3 vormen een afzonderlijke overeenkomst die rechtstreeks tot stand komt tussen de Klant en de Derde Partij en maakt hier geen deel van uit.
4.2 Tenzij de offerte uitdrukkelijk anders bepaalt, dient de Klant:
(a) Het voorschot te betalen binnen de vijf (5) werkdagen vanaf de Totstandkoming van de Overeenkomst; en
(b) Het restant te betalen binnen de dertig (30) kalenderdagen vanaf de Totstandkoming van de Overeenkomst.
De betaling gebeurt steeds door middel van een overschrijving op rekeningnummer BE58 3631 2701 5779 met als referentie het betrokken offertenummer of adres van de Eigendom dat Klant wil verkopen.
4.3 Zonder afbreuk te doen aan de rechten onder artikel 7.1 van deze Algemene voorwaarden, heeft de Dienstverlener het recht om, zonder voorafgaande ingebrekestelling, haar verbintenissen ten aanzien van de Klant geheel of gedeeltelijk te schorsen indien de Klant zijn (betalings-) verplichtingen ten opzichte van de Dienstverlener om welke reden dan ook niet nakomt. Deze opschorting houdt onder meer in dat:
(a) De eventuele advertenties die reeds door de Dienstverlener online werden geplaatst, door de Dienstverlener offline kunnen worden gehaald tot op de dag van de volledige betaling; en/of
(b) de Dienstverlener de reeds door haar ingediende aanvragen zoals oa keuringen, documenten, diensten, informatie,... desgevallend in te trekken.
5. Aanvang en herroeping van de overeenkomst
5.1 De levering van de in de Overeenkomst vermelde Diensten neemt slechts aanvang (“Aanvangsdatum”):
(a) Vanaf de vijftiende (15de) dag na de totstandkoming van de Overeenkomst, op voorwaarde dat het voorschot, zoals bepaald in artikel 4.2 van deze Algemene voorwaarden, door de Dienstverlener werd ontvangen; ofwel
(b) Onmiddellijk nadat het voorschot, zoals bepaald in artikel 4.2 van deze Algemene voorwaarden door de Dienstverlener werd ontvangen, op voorwaarde dat de Klant hier uitdrukkelijk om heeft verzocht bij de Totstandkoming van de Overeenkomst. In dat geval erkent de Klant dat:
(i) Indien de Diensten reeds volledig zijn uitgevoerd door de Dienstverlener, de Klant zijn herroepingsrecht, zoals vermeld in artikel 5.2 en volgende van deze Algemene Verkoopsvoorwaarden, verliest;
(ii) Indien de Diensten nog niet volledig zijn uitgevoerd door de Dienstverlener wanneer de Klant zijn herroepingsrecht, zoals vermeld in artikel 5.2 en volgende van deze Algemene Verkoopsvoorwaarden, uitoefent, de Klant een vergoeding verschuldigd is aan de Dienstverlener die evenredig is aan het gedeelte van de Diensten die op het ogenblik van de uitoefening van het herroepingsrecht reeds werden uitgevoerd.
5.2 Onverminderd artikel 5.5 van deze Algemene Verkoopsvoorwaarden, heeft de Klant het recht om deze Overeenkomst te herroepen, zonder opgave van reden, en binnen de veertien (14) dagen na de Totstandkoming van de Overeenkomst. Daartoe kan de Klant:
(a) gebruik maken van het modelformulier dat als bijlage bij deze Algemene voorwaarden werd gevoegd; of
(b) een andere ondubbelzinnige schriftelijke verklaring (per post of e-mail) overmaken aan de Dienstverlener waarin de Klant verklaart de overeenkomst te herroepen.
5.3 Het herroepingsrecht wordt geacht binnen de in artikel 5.2 van deze Algemene voorwaarden vermelde termijn te zijn uitgevoerd indien de Klant de mededeling betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht verzendt voordat de termijn is afgelopen.
5.4 De bewijslast ten aanzien van de uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de Klant.
5.5 Zonder afbreuk te doen aan hetgeen is bepaald onder artikel 5.1(b) van deze Algemene voorwaarden zal, indien de Klant het herroepingsrecht tijdig uitoefent, de Dienstverlener alle van de Klant ontvangen betalingen binnen veertien (14) dagen na de dag waarop zij wordt geïnformeerd van de beslissing van de Klant om de Overeenkomst te herroepen, terugbetalen. Behoudens wanneer de Klant uitdrukkelijk instemt met een ander betaalmiddel, zal de terugbetaling gebeuren met hetzelfde betaalmiddel als de Klant heeft gebruikt bij de oorspronkelijke transactie. Voor de terugbetaling met een ander betaalmiddel zullen geen extra kosten worden aangerekend.
In de situatie voorzien in artikel 5.1(b)(ii) van deze Algemene voorwaarden zal de terugbetaling worden gecompenseerd met het door de Klant verschuldigde bedrag (d.i. een bedrag dat evenredig is aan het gedeelte van de Diensten dat reeds werd uitgevoerd op het moment van de herroeping vergeleken met de volledige uitoefening van de Overeenkomst).
6. Leveringstermijn en -wijze
6.1 De leveringstermijn van de in de Overeenkomst vermelde Diensten neemt aanvang op de Aanvangsdatum.
6.2 Behoudens in geval van Overmacht, en tenzij uitdrukkelijk anders bepaald, bedraagt de leveringstermijn van de in de offerte vermelde Diensten:
(a) 10 werkdagen voor het aanvragen van attesten, keuringen en inlichtingen. Deze termijn wordt opgeschort gedurende de periode waarin de nodige informatie van de Klant wordt opgevraagd. De documenten zullen worden overgemaakt binnen de 10 werkdagen nadat de Dienstverlener ze heeft ontvangen.
(b) 10 werkdagen voor het aanvragen van attesten, keuringen en inlichtingen bij de Notaris. Deze termijn wordt opgeschort gedurende de periode waarin de nodige informatie van de Notaris wordt opgevraagd. De documenten zullen worden overgemaakt binnen de 10 werkdagen nadat de Dienstverlener ze heeft ontvangen.
(c) 1 (één) maand, tenzij de Klant niet beschikbaar is op de door de Dienstverlener voorgestelde data, voor:
(i) het nemen van foto’s en de nabewerking ervan;
(ii) de voorbereiding van digitale marketing & promotie;
(iii) het bezorgen van een verkoopbord;
(iv) het bespreken van een waardebepaling van het onroerend goed;
(v) alle overige Diensten die het voorwerp uitmaken van de Overeenkomst, met uitzondering van diensten op maat zoals het aanstellen van een professionele fotograaf, het laten maken van drone luchtfoto’s, opstellen van virtuele voorstellingen (“renders”), …
6.3 Alle in artikel 6.2 van deze Algemene voorwaarden vermelde documenten en informatie zullen worden overgemaakt via het e-mailadres van de Klant.
6.4 De Klant erkent dat de Dienstverlener het recht heeft om aan een derde, een specifiek mandaat te geven om een deel van de aan de Dienstverlener toevertrouwde opdracht uit te voeren en meer specifiek in naam van de Klant onderstaande keuringen, documenten of informatie daaromtrent op te vragen: EPC, keuring elektrische installatie(s), Asbest Attest, Mazouttank keuring, Gewestinfo, Recht van voorkoop, Onroerend erfgoed, Watertoets, Gemiddelde vastgoedprijzen, Luchtfoto’s en historische kaarten, Omgevingsrapport, Mobiscore, Premies, Stedenbouwkundige inlichtingen, Bodemattest, Inlichtingen syndicus (indien van toepassing).
7. Beëindiging van de overeenkomst en gevolgen
7.1 Elke partij heeft het recht de Overeenkomst onmiddellijk en zonder voorafgaande tussenkomst van een rechter te beëindigen per aangetekende brief indien de andere partij zijn/haar contractuele verplichtingen niet tijdig naleeft en deze nalaat dit verzuim te herstellen binnen de 7 kalenderdagen na hiertoe per aangetekende brief te zijn aangemaand.
7.2 De beëindiging van de Overeenkomst door om het even welke partij, voor om het even welke reden, heeft tot gevolg dat de Dienstverlener stopt met het uitvoeren van de Diensten, en dat alle marketing en promotiecampagnes offline worden gehaald.
8. Schadevergoeding bij wanprestatie
8.1 In geval van gehele of gedeeltelijke niet-betaling van een door de Klant volgens de Overeenkomst verschuldigd bedrag op de vervaldag, is de Klant automatisch en zonder voorafgaande ingebrekestelling
(1) een verwijlintrest verschuldigd op het onbetaalde bedrag volgens de wettelijke rentevoet vermeerderd met 5%, zonder dat die interest lager kan zijn dan 10% per jaar, en dit voor elke reeds begonnen maand en
(2) een forfaitaire schadevergoeding verschuldigd ten belope van 10% van het onbetaalde bedrag (met een minimum van 30 EUR). Het voorgaande doet evenwel geen afbreuk aan het recht van de Dienstverlener om een hogere vergoeding te vorderen mits bewijs van hogere werkelijk geleden schade.
8.2 Indien de Dienstverlener één van de in artikel 6 van deze Algemene voorwaarden vermelde leveringstermijnen niet naleeft en dit is niet te wijten is aan de Klant of aan derden of aan een geval van overmacht zoals voorzien in artikel 10 van deze Algemene voorwaarden, heeft de Klant recht op een forfaitaire vergoeding van 5% van het totale bedrag van de Overeenkomst.
9. Beperking van de aansprakelijkheid
9.1 De klant aanvaardt dat de Dienstverlener niet aansprakelijk kan zijn voor enige schade inclusief maar niet uitsluitend, directe of indirecte schade, immateriële schade, incidentele of bijzondere schade, onrechtstreekse schade, gevolgschade of occasionele schade en te vergoeden schade voor winstderving, omzetverlies, goodwill, inkomstenderving, administratiekosten, verlies van cliënteel of vorderingen van derden, gebruik, gegevens- of ander onlichamelijke verliezen. Mocht desondanks de Dienstverlener toch als aansprakelijk worden aanzien, dan wordt in elk geval de totale eventuele schade waarvoor de Dienstverlener aansprakelijk kan worden gesteld beperkt tot maximum € 250.
9.2 Indien de Klant één of meerdere publiciteitspane(e)l(en) ontvangt van de Dienstverlener zal de Klant op eigen wil beslissen waar, wanneer en hoe hij deze zal bevestigen op, aan of rondom de eigendom. Het correct en reglementair bevestigen alsook de eventuele schade veroorzaakt tijdens of na het bevestigen aan de gevel, een raam, omheining, …of schade aan derden valt volledig onder de aansprakelijkheid van de Klant.
10. Overmacht
10.1 Onder overmacht wordt verstaan de situatie waarin de uitvoering van de Overeenkomst door één der partijen geheel of gedeeltelijk, al dan niet tijdelijk, verhinderd wordt door omstandigheden buiten de wil van die partij, zelfs al was deze omstandigheid ten tijde van de totstandkoming van de Overeenkomst reeds te voorzien. De volgende niet-limitatieve lijst van voorbeelden worden alleszins als gevallen van overmacht beschouwd: uitputting van de voorraad, vertragingen in of uitblijven van leveringen door leveranciers van een partij, tenietgaan van goederen ten gevolge van ongevallen, machinebreuk, staking of lock-out, brand, oproer, oorlog, epidemie, overstroming, hoog ziekteverzuim, elektrische, informatica-, internet- of telecommunicatiestoringen, beslissingen of interventies van overheidswege (met inbegrip van de weigering of annulering van een vergunning of licentie), het gerecht of beroepsvereniging, brandstoftekorten en fouten of vertragingen te wijten aan derden.
10.2 Ingeval van overmacht worden de verplichtingen van de desbetreffende partij opgeschort en zal deze de andere partij hiervan spoedig inlichten. De partijen zullen in dergelijk geval alle redelijke inspanningen verrichten om de gevolgen van een overmachtsituatie te beperken. Ingeval de overmacht langer dan twee (2) maanden zou duren, is de andere partij gerechtigd om de overeenkomst zonder tussenkomst van de rechter te beëindigen, zonder dat de partij die zich op overmacht beroept tot betaling van enige vergoeding aan de andere partij kan worden gehouden.
11. Eigendomsrecht en intellectuele rechten
De Dienstverlener en/of de aan haar gelieerde ondernemingen of haar licentiegevers behouden op elk moment alle intellectuele eigendomsrechten (met inbegrip van, maar niet beperkt tot alle merken en auteursrechten) die zij op of in verband met de verstrekte Diensten kunnen doen gelden. De Klant zal op geen enkele wijze enig recht of licentie op deze intellectuele eigendomsrechten worden toegekend, behalve indien de Dienstverlener hiervoor uitdrukkelijk zijn schriftelijke toestemming geeft.
12. Privacy en persoonsgegevens
De Dienstverlener zal in het kader van deze Overeenkomst persoonsgegevens verwerken. In dit verband wordt verwezen naar de privacy policy die ten allen tijde is terug te vinden op de website www.vlotverkocht.be/algemene-voorwaarden
13. Uitvoering door derden
Zonder afbreuk te doen aan hetgeen is voorzien onder artikel 9 van deze Algemene voorwaarden, heeft de Dienstverlener het recht om de door haar opgenomen verbintenissen uit te besteden aan derden.
14. Deelbaarheid
14.1 Indien een bepaling (of een deel daarvan) van deze Overeenkomst ongeldig of niet-afdwingbaar is of wordt of indruist tegen enige toepasselijke rechtsregel, belet dit niet dat de overige bepalingen van deze Overeenkomst geldig en bindend blijven alsof de desbetreffende bepaling geen deel uitmaakt van de Overeenkomst.
14.2 Elke dergelijke ongeldige of niet-afdwingbare bepaling zal automatisch vervangen worden door een geldige en afdwingbare bepaling die, voor zover als wettelijk mogelijk is, aansluit bij de wil van Partijen bij het sluiten van deze Overeenkomst in overeenstemming met het doel en geest van deze Overeenkomst.
15. Toepasselijk recht en geschillenbeslechting
15.1 Op de Algemene voorwaarden is het Belgisch recht van toepassing.
15.2 Geschillen worden bij voorkeur in onderling overleg opgelost. Indien geen oplossing wordt bereikt, zijn de rechtbanken van het arrondissement waar de Dienstverlener is gevestigd bevoegd.
16. Wijzigingen
Wijzigingen kunnen op ieder moment plaatsvinden en treden in werking van zodra zij op deze website kenbaar worden gemaakt.
PRIVACY & COOKIE POLICY 🍪
Versie 01/01/2025
“Vlot Verkocht” is een handelsmerk van Lucanna BV, gevestigd te Waregemseweg 113, 9790 Wortegem, en geregistreerd met nummer BE0449 704 470, bereikbaar via info@vlotverkocht.be en is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.
Persoonsgegevens die Vlot Verkocht verwerkt
Vlot Verkocht verwerkt je persoonsgegevens doordat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:
-
Voor- en achternaam
-
Bedrijfsnaam
-
Adresgegevens
-
Telefoonnummer
-
E-mailadres
-
Locatiegegevens
-
IP-adres
-
Gegevens over jouw activiteiten op onze website
-
Gegevens over jouw surfgedrag over verschillende websites heen (bijvoorbeeld omdat dit bedrijf onderdeel is van een advertentienetwerk)
-
Internetbrowser en apparaat type
-
Bankrekeningnummer
Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die Vlot Verkocht verwerkt
Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als je ervan overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via info@vlotverkocht.be, dan verwijderen wij deze informatie.
Met welk doel en op basis van welke grondslag Vlot Verkocht persoonsgegevens verwerkt
Vlot Verkocht verwerkt jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen:
-
Het afhandelen van jouw betaling
-
Verzenden van onze nieuwsbrief en/of reclamefolder
-
Je te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
-
Je te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten
-
Vlot Verkocht analyseert jouw gedrag op de website om daarmee de website te verbeteren en het aanbod van producten en diensten af te stemmen op jouw voorkeuren.
Hoe lang Vlot Verkocht persoonsgegevens bewaart
Vlot Verkocht bewaart je persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld. Concreet: we houden de gegevens bij tot 2 jaar nadat de klantrelatie en/of het contract beëindigd is.
Delen van persoonsgegevens met derden
Vlot Verkocht verkoopt jouw gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend verstrekken indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met jou of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.
Cookies, of vergelijkbare technieken, die Vlot Verkocht gebruikt
Vlot Verkocht gebruikt functionele, analytische en tracking cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen in de browser van je computer, tablet of smartphone. Vlot Verkocht gebruikt cookies met een puur technische functionaliteit. Deze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en dat bijvoorbeeld jouw voorkeursinstellingen onthouden worden. Deze cookies worden ook gebruikt om de website goed te laten werken en deze te kunnen optimaliseren. Daarnaast plaatsen we cookies die jouw surfgedrag bijhouden zodat we op maat gemaakte content en advertenties kunnen aanbieden. Bij jouw eerste bezoek aan onze website hebben wij je al geïnformeerd over deze cookies en hebben we je toestemming gevraagd voor het plaatsen ervan. Je kunt je afmelden voor cookies door je internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kun je ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van je browser verwijderen.
Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens door Vlot Verkocht en heb je het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat je bij ons een verzoek kan indienen om de persoonsgegevens die wij van jou beschikken in een computerbestand naar jou of een ander, door jou genoemde organisatie, te sturen. Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonsgegevens sturen naar info@vlotverkocht.be. Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door jou is gedaan, vragen wij jou een kopie van je identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie je pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Rijksregisternummer zwart. Dit ter bescherming van je privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op jouw verzoek . Vlot Verkocht wil je er tevens op wijzen dat je de mogelijkheid hebt om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Gegevensbeschermingsautoriteit.
Hoe Vlot Verkocht persoonsgegevens beveiligt
Vlot Verkocht neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met ons via info@vlotverkocht.be
Cookies
Op 5 juni 2012 is de cookiewetgeving van kracht in Europa. Deze wet bepaalt dat websites hun bezoekers duidelijk en volledig moeten informeren over het gebruik van cookies.
Cookies zijn kleine stukjes informatie (tekstbestanden, die door je browser worden opgeslagen op je computer bij het bezoeken van een website en die gebruikt worden om bijvoorbeeld je persoonlijke voorkeuren te onthouden. Volgende cookies worden bijgehouden via onze website:
-
1. Strikt noodzakelijke cookies
-
Dit zijn cookies die noodzakelijk zijn om de site te laten functioneren.
-
-
2. Social media cookies
-
Deze maken het mogelijk om een artikel te delen via social media als je ingelogd bent.
-
-
3. Analytics cookies
-
De website van Vlot Verkocht gebruikt cookies zodat het kan meten waar onze bezoekers vandaan komen, welke besturingssysteem ze gebruiken, hoeveel mensen bepaalde artikelen lezen, enzoverder. Via onze website wordt een cookie geplaatst van het Amerikaanse bedrijf Google, als deel van de “Analytics”-dienst. Wij gebruiken deze dienst om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover derden de informatie namens Google verwerken. Wij hebben hier geen invloed op. De informatie die Google verzamelt wordt zoveel mogelijk geanonimiseerd. Je IP-adres wordt nadrukkelijk niet meegegeven. De informatie wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten.
-
-
4. Tracking cookies
-
Deze cookies gebruiken wij om bij te houden welke pagina’s je bezoekt, om zo een profiel op te bouwen van jouw online gedrag. Dit profiel kan gekoppeld worden aan je naam, adres, e-mailadres en dergelijke.Mocht je geen enkele cookie willen installeren, dan kan je dit aangeven in je browser. Raadpleeg daarvoor de helpfunctie en/of de instellingen van je browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari, …).Deze verklaring kan, zonder voorafgaande verwittiging, aangepast worden, in functie o.m. van wettelijke evoluties. Je wordt dan ook uitgenodigd om regelmatig na te gaan of en in voorkomend geval welke wijzigingen aangebracht werden.
-
Wijzigingen kunnen op ieder moment plaatsvinden en treden in werking van zodra zij op deze website kenbaar worden gemaakt.
Meer informatie of een vraag? Stuur ons een mail info@vlotverkocht.be